środa, 26 lutego 2014

FIT WYZWANIA - TŁUSTY CZWARTEK!!! :)


Wyzwanie wykonałam, więc mogę teraz sama stać się autorką kolejnego i nominować kolejne blogerki :) Jak już pisałam, inspiracją stał się trening cross fit (który był świetny i myślę, że pojawi się o tym notka na blogu). Moje fit wyzwanie to elementy rozgrzewki z wyżej wymienionego treningu.

FIT WYZWANIE U FIT PANNY:
- 30s podpór na wyprostowanych rękach
- 30s PLANK
- 30s podpór na wyprostowanych rękach
- 30s PLANK + bioderka (opuszczanie i unoszenie bioder)
+ bonusowa końcówka:
- 30s podpór na prawej ręce, przenosimy ciężar ciała na opartą rękę i obracamy się na bok, trzymamy biodra i unosimy lewą nogę
- 30s to samo na drugą stronę


NOMINUJĘ:
-Maggie W. (bo wyjątkowo lubię czytać jej bloga :) )
-Alice (bo ostatnio się obija! ;) )
-Różowa Klara (bo... lubię różowy! <3 )

Na wykonanie zadania macie dużo czasu, ponieważ wyjeżdżam i wracam dopiero 09.03.2013r.
Czyli macie czas aż do 10.03.2014r.!!! :) Kto zrobi, nominuje kolejne bloggerki, a kto nie, jest mi winien olej kokosowy! :D

ENJOY!!! :)

Bonus - wyzwanie na tłusty czwartek! Przyłącz się do akcji, wklej na bloga! :)


8 komentarzy:

  1. Smacznego pączka :) chętnie przyłączyłabym się do wyzwania niestety kontuzja jeszcze mi na to nie pozwala, ale następnym razem mam nadzieję będę w stanie sprostać wszystkim wyzwaniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jaki olej kokosowy Ci kupić ? :P Żartuję oczywiście :D Bardzo dziękuję za nominację - będzie wymagające wyzwanie, ale mam nadzieję,że podołam :) A do wyzwania na jutro przyłączam się całym sercem - przyda się porządny trening :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz dużo czasu, można trenować i nabrać formy! :)

      Usuń
  3. e tam:) u mnie trening już był, 1h na siłowni, ale pączka nie będzie, szkoda mi mojego ciała na takie ekscesy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wyzwanie jeszcze nie dla mnie, ale życzę wszystkim aby wszystkie pączki poszły w cycki nie w tyłek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podejmuję się, bo za dużo nagromadziło mi się wyzwań, których nie mogłam zrealizować z powodu pobytu w akdemiku, które muszę nadrobić w przyzłym tygodniu. .
    Nie wiem czy to kwestia nagrania i takiej perspektywy, ale mam wrażenie, że m.in. w planku za bardzo wypychasz pupę do góry przez co obciążasz kręgosłup, ale takie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre wyzwanie na tłusty czwartek;) Ja na szczęście nie przepadam za pączkami, więc zjadłam aż 2 - tak dla towarzystwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Pomysł , mnie nominowała ta co się obija :D :) Zrobione ! :)

    OdpowiedzUsuń