niedziela, 15 czerwca 2014

Aksamitny koktajl gruszkowo-kokosowy (potreningowy)


Dzień dobry!
Szybko, w czasie moich 40 porannych minut między treningiem a wyjściem do pracy - przepis na przepyszny, delikatny, kremowy, zdrowy, FIT:

AKSAMITNY KOKTAJL GRUSZKOWO - KOKOSOWY 



Składniki:

  • 1 dojrzała gruszka (u mnie Konferencja)
  • Kubeczek jogurtu naturalnego (u mnie Activia)
  • 3 łyżeczki gęstego mleka kokosowego
  • Płatki migdałowe do dekoracji
Wszystkie składniki zmiksować na gładką masę, wierzch udekorować płatkami migdałowymi.
Wersja dla panów (u mnie dla narzeczonego): dodatkowo pół banana. Zrezygnowałam w swoim koktajlu z tego owocu, ponieważ stanowił on dodatek do owsianki przedtreningowej. A za 1,5-2 h normalne śniadanie :)




Zróbcie koniecznie! :)



Kto już po treningu? Aktywnego poniedziałku!

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe połączenie, akurat gruszki kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, moje klimaty potreningowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wpadłabym na to, żeby połączyć gruszkę i kokos- chyba aż zrobię i spróbuję :D Bo wygląda smakowicie :P

    OdpowiedzUsuń